.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه

پخش مشروح خطبه هاي نماز جمعه تهران كه توسط آيت الله هاشمي رفسنجاني ايراد شد در مواردي با سانسور بود. صدا و سيما شعارهاي نمازگزاران از جمله شعار « مرگ بر چين » را سانسور كرد. هنگامي كه آيت الله هاشمي رفسنجاني كشتار مسلمانان توسط دولت چين را محكوم كرد مردم شعار مرگ بر چين دادند ولي اين قسمت هنگام پخش حذف شد. علاوه بر اين تلويزيون فقط صحنه داخل چمن دانشگاه تهران را هنگام پخش خطبه ها نشان داد و تصويري از انبوه جمعيت حاضر در خيابان هاي اطراف كه تا بلوار كشاورز و خيابان حجاب را پر كرده بودند نشان نداد!

شعبه ي 76 دادگاه كيفري استان تهران براي عباس پاليزدار وثيقه ي 350 ميليون توماني صادر كرده است . به گزارش تابناك به نقل از ايسنا اواخر هفته ي گذشته شعبه ي 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مدير خراساني وثيقه ي 350 ميليون توماني براي عباس پاليزدار صادر كرد تا درصورت توديع آن مقدمات آزادي وي از زندان رجايي شهر كرج فراهم شود. براساس اين گزارش عباس پاليزدار به اتهام اقدام عليه امنيت كشور به چهار سال حبس تعزيري انتشار و افشاي اسناد سري محرمانه و دولتي به سه سال حبس تعزيري خيانت در امانت به يك سال حبس تعزيري تحصيل مال نامشروع به يك سال حبس تعريزي و رد مال به مجلس شوراي اسلامي به مبلغ شش ميليون و 207 هزار و 642 ريال تهمت و فترا به شكات به شش ماه حبس تعريزي و نشر اكاذيب نيز به شش ماه حبس تعزيري محكوم شده بود كه پس از ابلاغ راي وكيل مدافع وي به راي صادره اعتراض كرده است . راي صادره به ديگر متهمان پرونده نيز ابلاغ شده است و پس از ابلاغ به مدت 20 روز فرصت اعتراض وجود دارد كه درصورت اعتراض ديگر متهمان به راي صادره پرونده براي رسيدگي به دادگاه تجديدنظر استان ارسال خواهد شد.

با گذشت حدود يك ماه از تصرف يكي از حوزه هاي نفتي ايران توسط ارتش عراق هنوز واكنش قاطعي به اين اقدام نشان داده نشده است . به گزارش خبرنگار « آينده » ماه گذشته تيم بهربرداري نفتي عراق به همراه گروهي از نيروهاي ارتش اين كشور به يكي از حوزه هاي نفتي ايران در نوار مرزي حمله كرده و پس از تصرف اقدام به آغاز عمليات استخراج نفت كردند. با اين وجود مراجع مسئول در وزارت خارجه و نيروهاي مسلح تنها به ارسال نامه اي بسنده كرده و طرف عراقي نيز با بي اعتنايي به نامه هاي ايران به بهره برداري ادامه مي دهد. اين در شرايطي است كه مطابق با توافقنامه 1975 الجزيره و قوانين بين المللي طرف عراقي به هيچ وجه مجاز به اين تجاوز آشكار نيست .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.716 seconds.